JAN, PIET, JORIS & SAM GOORIS

Het leven zoals het niet hoort te zijn : het vel en vee van een Kortrijkse muziekquizploeg.

woensdag, mei 10, 2006

1e Sjampetter Muziekquiz - 3e (of 2e) plaats


met Bolle ipv M. Siroop die zijn madam maar de dag verwittigde - eerst door Goote naar de Kristus Koningstraat gestuurd - lange quiz met een ronde of 20 (zaten wel korte bij ook) en 1000 foto's en hoezen en al - haasje over in de stand tussen de Billies (de wie?) en Starbuk & Apollo en wij, de rest op grote achterstand - dance kwam nauwelijks aan bod - countryronde 1 op 10 - Peter had Marijn Van Duin net niet juist, maar Arrivederci Hans en Patrick & Carina vormden geen enkel probleem - uiteindelijke derde, maar tweede kan ook : achteraf bleek dat bepaalde rondes niet waren meegeteld - iedereen gelukkig en tevree weer naar huis

20 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Ik ben ook pas vandaag verwittigd dat de videobeelden door Gaia gemaakt op de veemarkt van Anderlecht, niet naar de rechtbank konden komen.

18:52  
Anonymous Anoniem said...

Ik soek nog een fierde man om samen naar een fe-miliefeest te gggaan op frijtag 26 mai. Besoek ook gggerust effe me webstek.

20:34  
Anonymous Anoniem said...

Woehahahahaha

20:38  
Anonymous Anoniem said...

Doe er dan een beetje koud water bij he

09:18  
Anonymous Anoniem said...

De uitvinder van het eerste wiel was een idioot. De man die de drie andere uitvond, dat was een genie.

10:12  
Anonymous Anoniem said...

Lordi lijkt mij wel nog iets als naam van mijn offspring eigenlijk

02:36  
Anonymous Anoniem said...

Ok, is genoteerd. Stefanie kan eindelijk stoppen met naampjesboekjes uitpluizen. Waar een blog al niet goed voor is. Wiiii !!

02:44  
Blogger MC Roob said...

Heeft da real tony echt niets anders te doen dan hele dagen op den blog te zitten?
Er post iemand iets om 2u36 's nachts en 8 minuten erachter staat er al een reply.
Zielig ...

11:18  
Anonymous Anoniem said...

Kom maar eens mee naar buiten !

11:23  
Blogger MC Roob said...

Ik kom just van buiten.
Niemand te zien

11:31  
Anonymous Anoniem said...

wanneer is die muziekkwis in plopsaland nu weer?

21:14  
Anonymous Anoniem said...

en tstrafste van al is dat ik die berichtjes postte rechtstreeks uit de Verdi, alwaar ik rond 2u30-2u45 mij bevindende was.

En het feit dat er "wiiii" achter het berichtje staat, maakt er een genuine Tony-berichtje van natuurlijk, geen twijfel mogelijk !

10:34  
Anonymous Anoniem said...

isj dat nichtje fan tony aanwesig zondagafond op de schtardust popkwis?

16:58  
Anonymous Anoniem said...

Waar blijft mijn verslag?

18:05  
Anonymous Anoniem said...

Waar blijft de stardustpopquizspam ?

20:12  
Anonymous Anoniem said...

examens
sorry

12:40  
Anonymous Anoniem said...

sorry Roob

15:19  
Anonymous Anoniem said...

even goede vrienden

17:55  
Blogger MC Roob said...

ik vind het flauw dat je probeert volk te lokken met te zeggen dat de muziekkwis dit jaar volledig roobvrij is
bedankt he

15:28  
Anonymous Anoniem said...

ja, het helpt wel é: er komt zelfs een verrassinggast(e) !!

19:31  

Een reactie posten

<< Home