JAN, PIET, JORIS & SAM GOORIS

Het leven zoals het niet hoort te zijn : het vel en vee van een Kortrijkse muziekquizploeg.

maandag, maart 27, 2006

5e Wasoeties Popquiz - 1e plaats


Een tweede opeenvolgende zege in de quiz waar het voor ons vieren allemaal begon : Wasoetie in Tielt. Het opwarmingsquizke van café Sasch hadden we ook al op onze naam geschreven vorige donderdag en dat was blijkbaar al een goed omen.
De quiz zelf zat vol geslaagde en minder geslaagde spitsvondigheden : een halfbakken gitarist strooide met superkorte riffkes, maar onze metalkenner Roob deed wat wij van hem verwachtten in deze ronde. Een legendarische ronde, waar wij nog vaak mijmerend zullen aan terugdenken, was er één waar tien liederen in het Westvlaams werden gevraagd : wij kregen in één ronde Sliek de Zeesterre, Franste, Dirty Scums, Johny Turbo en "Gègingegeugengie" op onze boterham : wij door het dolle heen - onze concurrenten Fab4 en Guess Who iets minder ...
De Sample Minds-ronde was verwarrend en enerverend, maar voor de rest zat het allemaal vrij snor : alleen in de festivalronde (titel Jamie Cullum mis, T-W en Dessel en Dranouter verkeerd zetten) haalden we ons, anders heel de avond hoog, niveau niet.
Andere missers waren titels die we schrapten of niet konden opkomen : Too young van Phoenix, Madison Blues van George Thorogood, Just like honey van J&M Chain, Love and affection van Joan Armatrading, uitvoerder Robert Miles en vooral dus Mind trick van Jamie Cullum : dus ook de Groeimarge (zie afbeelding) trok tevreden huiswaarts.
En zelfs in de theorie moesten wij alleen onze meerdere erkennen in de Rechte Bananen.

Volgend jaar gaan we voor de zuivere hattrick !!

Men zegge het voort

35 Comments:

Anonymous Anoniem said...

ik ben terug !

14:06  
Anonymous Anoniem said...

wie heeft er hier vorige week allemaal met mij gelachen????
't zal rap gedaan zijn !!

14:07  
Anonymous Anoniem said...

Pas maar op of we gaan ne keer belletje-trekker komen doen

14:52  
Anonymous Anoniem said...

lap, jpjsg zijn aanwezig, we spelen weer voor de tweede plaats

15:26  
Anonymous Anoniem said...

waarom bestaat de curve van de groeimarge uit negatieve getallen?

15:28  
Anonymous Anoniem said...

omdat ik slechts als illustratie dien en niet echt ter zake doe

15:34  
Anonymous Anoniem said...

Wat is het verschil tussen een nietjesmachine en een naaimachine ? ... Een naaimachine naait en een nietjesmachine niet.

15:41  
Anonymous Anoniem said...

Wat is het verschil tussen een naaimachine en een frigo die passeert terwijl Gootje en nootje in de woestijn aan het tennissen zijn ?


Een naaimachine naait en een frigo die passeert terwijl Gootje en nootje in de woestijn aan het tennissen zijn niet.

15:44  
Anonymous Anoniem said...

Awoert Studio Brussel, leve Radio Donna !

16:44  
Anonymous Anoniem said...

finale Champions League : Real Tony - Real Bolle

17:04  
Anonymous Anoniem said...

Woef ? Woef woef, woefwoef woef woefwoefwoef ? *



* Papa ? Ben jij het echt, of toch één ervan ?

17:13  
Anonymous Anoniem said...

Een vrouw loopt in het bos.
Komt een man uit het struikgewas en zegt:
"Noem een popgroep of ik ga je neuken!"
Zegt de vrouw: "Doe Maar"

10:04  
Anonymous Anoniem said...

looool !!

10:07  
Anonymous Anoniem said...

Die trui lijkt me wat bekrompen, heb je die met het verkeerde product bewassen ?

14:30  
Anonymous Anoniem said...

En? Zijn ze op, de graptjes? Of durf je niet meer, nu ik terug ben ?

14:55  
Anonymous Anoniem said...

gootje is gestopt met tennissen, maar geen nood: nootje kan verder spelen met zijne jokari

21:47  
Anonymous Anoniem said...

Ik ben ook gestopt met tennissen. Ik miep zodanig hard op de bal, schone miep was da, de bal sprong van de rekker... Iemand geïnteresseerd in een rekker ?

23:01  
Anonymous Anoniem said...

Ik heb een onderbroek in plexi, met extra space voor een erectie

23:20  
Anonymous Anoniem said...

Rekker, rekker, denk je dat ik het niet door heb!
Rabauwen !
Addergebroed !

Wacht maar, of ik stroop u vel af en smijt u tussen de rosse mieren !!

08:53  
Anonymous Anoniem said...

toe, lieve trekker
rustig aan een beetje, graag
emoties laaien hoog op
komen recht uit je motor
komen recht uit je hart
en raken J,P,J & SG
recht in hun tere zieltjes

09:10  
Anonymous Anoniem said...

zondagsdichter ... pas maar op of ik kom u achterwaarts in de poes naaien !

09:59  
Anonymous Anoniem said...

Als jullie eens zoveel getrokken hebben dat er iets in jullie rug schiet, dan gaan jullie ook wel stoppen met grapjes maken over trekkers

13:55  
Anonymous Anoniem said...

In de rug schieten is meer iets voor homo's, me dunkt.

17:32  
Anonymous Anoniem said...

het zit op een paard en het verexcuseert hem heel de tijd?

11:11  
Anonymous Anoniem said...

Scoretabel, foto's en alle opgaven deze week online !

13:29  
Anonymous Anoniem said...

én deze van vorig jaar ook !

14:30  
Anonymous Anoniem said...

rukken de manschappen van jpj&sg morgen weer uit?

19:06  
Anonymous Anoniem said...

Moet ik nu weer in de kast blijven liggen tot de volgende Wasoetie popquiz ?

14:07  
Anonymous Anoniem said...

beste roob-trui, je mag er nog eens uit om op de foto te staan op de Stardust popquiz

16:53  
Anonymous Anoniem said...

Ritt'n zat te skitt'n bachten d'hoage

09:58  
Anonymous Anoniem said...

Rij rij rij,
rij in mij

13:23  
Anonymous Anoniem said...

Mijn plannetje werkt, dan moet ik het niet doen.

13:24  
Anonymous Anoniem said...

Ik los niks

14:10  
Anonymous Anoniem said...

"Woef", live op de radio

09:32  
Anonymous Anoniem said...

Inderdaad

09:32  

Een reactie posten

<< Home