JAN, PIET, JORIS & SAM GOORIS

Het leven zoals het niet hoort te zijn : het vel en vee van een Kortrijkse muziekquizploeg.

maandag, april 10, 2006

Kas&co - Willebroek: 9e plaats

Superzwaar bezette quiz oppermachtig gewonnen door de Metal Mickeys : 9de plaats op tien punten van de 2e plaats en vier op de 5e : de vooropgestelde toptien-plaats was binnen, elk aanwezig JPJ&SG-lid deed zijn duit in het zakje, maar het had zoveel beter gekund :
1. we hebben geen grote blunders geslagen, maar toch jammer dat we 'Quiet life' en 'Soupdragons' schrapten : alleen daarmee al waren we al 6de geweest. Aan de andere kant gokt El Senor dan wel goed tussen Cocteau Twins en Dead Can Dance : het 'Bagagedrager-moment' van de avond helde in ons voordeel ... en kregen we een puntje half en half cadeau na eindeloos geëmmer van M. Siroop tegen het jury-opperhoofd.
2. Net voor de pauze kwamen we de man met de hamer tegen en scoren we een zielige (en onverklaarbare) 12 op 24 (de 1991-1992-ronde denk ik was dat : ik was ekik toen pertank 16 jaar) terwijl alle anderen 16 tot 20 scoren.
3. Had organisator Kas de tijdens ronde 1 tot +/- 9/10 gehanteerde moeilijkheidsgraad ... euh ... gehanteerd voor de laatste 4-5 rondes (2002 tot nu met een 2005-danceronde voor dummies) dan waren we quasi-zeker 2e of 3e geëindigd.
Maar ja, zoals gisteren al tijdens Parijs-Roubaix geopperd : HAD mijn tante vier wielen, dan was het een autobus (of 6 wielen : autoCAR - voor Milla gewoon : AUTO !!!)
Al bij al een positieve ervaring en volgend jaar komen we terug voor niets minder dan de top 5 !!

40 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Tja, dat zijn zo van die avonden waar het niet allemaal meezit, is het niet Joop ?

17:29  
Anonymous Anoniem said...

"O-Oh"
(en niet "auto" - nvdr)

17:35  
Anonymous Anoniem said...

Hi, I'm back ! Missed me ?

19:35  
Anonymous Anoniem said...

Milla hoort nog van onze advocaten, "she's in trouble"

20:36  
Anonymous Anoniem said...

Ik sluit mij bij Shampoo, ik kan niet verdragen dat ik een AUTO genoemd wordt, zelfs niet als het luid is !

13:33  
Anonymous Anoniem said...

ik had mij graag bij vorige comment gevoegd, maar ik heb de juiste trein gemist vrees ik

15:39  
Anonymous Anoniem said...

Ik heb zondag 2 (twee) keer een trein gemist : de juiste en een echte ! Maar ik ben erover geraakt, nu mis ik die al niet meer.

18:09  
Anonymous Anoniem said...

Mijn vrouw belde net, ik moest hals over kop huiswaarts

11:24  
Anonymous Anoniem said...

kijk papa, ik kan fietsen zonder handen !

11:25  
Anonymous Anoniem said...

Ik stel mijzelve hierbij te koop, in perfecte nieuwstaat want ongebruikt

11:53  
Anonymous Anoniem said...

Bij aankoop van VDB's plannetje krijg je mij er gratis bij ... succes gegarandeerd !

11:54  
Anonymous Anoniem said...

Ik ben weeral gebroken. Drukke tijden.

18:21  
Anonymous Anoniem said...

@ sleutelbeen : Hush, hush, dat komt allemaal voor de bakker.

18:32  
Anonymous Anoniem said...

Wij zoeken nog iemand om mee te reizen

02:29  
Anonymous Anoniem said...

wie heeft er hier verdomme al die blanco plaats op die site gezet? ik krijg goesting om er mijnen haak in te slaan!

18:47  
Anonymous Anoniem said...

kan die muziek een beetje luider aub ?

20:29  
Anonymous Anoniem said...

Vanaf heden speel ik even luid als mijn collega's !!

00:47  
Anonymous Anoniem said...

Daar laten wij het niet bij! Wij maken al drie trouw de dienst uit! Wat denkt dat overbevolkt stukske plastiek wel !

00:49  
Anonymous Anoniem said...

Dank voor de vrije bloemen uit Nederland !!!

13:09  
Anonymous Anoniem said...

yep, ik zit daar achter

13:10  
Anonymous Anoniem said...

Krijg nou allemaal de kleere, ik zit er altijd achter !

16:46  
Anonymous Anoniem said...

Wat doen die Stars hier ?

05:29  
Anonymous Anoniem said...

lap, ik heb het hier weer ...

11:47  
Anonymous Anoniem said...

Voor 200 Euro wil ik best bij de Dolly Dots gaan zingen

14:07  
Anonymous Anoniem said...

Twinkle, twinkle, little star

14:12  
Anonymous Anoniem said...

Oalbeke, never heard off!!

19:13  
Anonymous Anoniem said...

I was at 'Dranouter aan zee' last year

03:43  
Anonymous Anoniem said...

I'm there this year ... guess why Roob wants to come so badly ...

03:45  
Anonymous Anoniem said...

ik denk dat er in het Kortrijkse toch wel een tiental mensen MOETEN zijn die ons nog niet beu gezien zijn !

10:50  
Anonymous Anoniem said...

hallo, wij zijn in groten getale over !!

10:51  
Anonymous Anoniem said...

wij zijn Gorki en Gabriel Rios alleszins nog niet beu gezien

12:03  
Anonymous Anoniem said...

en wij zijn ze nog niet beu gehoord

12:04  
Anonymous Anoniem said...

vrijdag nog eens mijn kobbenet kwijtgespeeld ...

14:44  
Blogger MC Roob said...

mannekes,
den blog bestaat ondertussen meer dan één jaar he !!!

21:35  
Anonymous Anoniem said...

Allo, oui, je encore une fois. C'est pour dire ă msiroop qu'il m'a vraiment manqué pour la fiesta de l'anniversaire du blog avec les copains. J'avais vraiment envie de soufler ton bougie msiroop, vraiment ! Tu peux toujours encore venir avec un peu de retard, je te connais hein. Nadia

09:51  
Anonymous Anoniem said...

wie is Hein?

13:36  
Anonymous Anoniem said...

Bestaat Den Bras al 20 jaar misschien ? Dat is hier weeral een nieuwe voordeur !

19:32  
Anonymous Anoniem said...

Ik dacht dat de deur open stond toen ik da gasje vakkundig buiten werkte

19:34  
Anonymous Anoniem said...

Wie heeft mij daags na Novarock naar Beveren-Roeselare gestuurd ? 't Zal toch weer Kristus Koning niet geweest zijn zeker ?

07:40  
Anonymous Anoniem said...

I know noooothing !

18:27  

Een reactie posten

<< Home