JAN, PIET, JORIS & SAM GOORIS

Het leven zoals het niet hoort te zijn : het vel en vee van een Kortrijkse muziekquizploeg.

maandag, april 21, 2008

2° Disorderquiz - Oostende

Helaas, driewerf helaas, ons jaarlijkse uitje naar de zee loste niet geheel de hooggespannen verwachtingen in, werd weinig meer dan een slag in het water. De voortekenen waren nochtans gunstig. Nooit eerder hadden we het voorrecht te mogen quizzen zo dicht bij de E40, en wie ons een beetje kent weet dat Jan dan op het toppunt van zijn kunnen is. En inderdaad, we startten dan ook gezwind en speelden de verzamelde tegenstand op een hoopje tijdens de eerste helft van de quiz. Helaas, hoge bomen vangen veel wind, dus onze concurrenten hadden een snood plannetje klaar om onze kansen op de overwinning te minimaliseren. Waar ze het eerder reeds probeerden door ons tijdens de pauze vol drank te gieten (remember Zottegem) kozen ze voor een compleet andere tactiek. Niet alleen werden we geplaatst aan de tafel die zich het verst van de bar bevond, daarenboven zorgde een onbekende schone ervoor dat de concentratie van de helft van de ploeg na de pauze tot een minimum herleid werd. De ene blunder na de andere (Europe, anyone ?) werd dan ook geslagen waardoor we uiteindelijk met een vierde plaats genoegen moesten nemen. Om de concurrentie een stap voor te zijn werden drastische maatregelen genomen en werd eerder vernoemde onbekende schone door Jan op de gevoelige plaat vastgelegd om Inspektor Respektor in staat te stellen een onderzoek uit te voeren naar de opdrachtgevers van deze slinkse streek. Tipgevers die tot identificatie van “Disorderquizbabe 1” kunnen leiden mogen dan ook een tractatie verwachten aan den bar van Novarock, niet enkel het festival waar Piet en Joris zich voor één keer aan de andere kant van de toog bevinden, maar bovenal het festival waar dit heerlijke nummer te horen zal zijn, speciaal opgedragen aan Sam ! :


5 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Ik ben de zus van Johan Verstreken.

Kusjes van Disorderquizbabe 1

PS : Dat er nog een 2e Disorderquizbabe is vind ik fantastisch. Wanneer kunnen we afspreken ?

19:31  
Anonymous Anoniem said...

k zou ook graag naar novarock gan maar k mag niet van mijn papa omdat mijn mama daar ook zal rondlopen k vindt Liquedo wel de max want ze draaien dat elke dag op studio brussel k vindt t dan ook super dat jullie met novarock zoon niewe hippe groep al direkt hebben

19:48  
Anonymous Anoniem said...

Ik had toch gedacht van een paar leden van JPJ&SG te zien gisteren op Senser. Te druk met de kwis van vanavond voor te bereiden gasten? (Kies dan toch gewoon een paar goede gastspelers he in plaats :-)

10:11  
Anonymous Anoniem said...

Bij deze wil ik een klacht indienen.
Ik kan me niet herinneren hier ooit iets gepost te hebben, laat staan dat ik een concert van Senser zou gezien hebben.
Ik kan me vaag herinneren iets te hebben gedronken terwijl één of ander groepke lawaai stond te maken op een podium, maar Senser, neen die zou ik me wel nog herinneren, ik ben het namelijk die al hun platen heeft.
On the other hand, een paar goede gastspelers kunnen soms van pas komen, hoeveel plaatsen eindigden we vóór jullie in Bellem? (geen smilies hier?)

11:04  
Anonymous Anoniem said...

Niet op Rino letten hoor, hij heeft weer een pintje gedronken deze morgen.

16:24  

Een reactie posten

<< Home