JAN, PIET, JORIS & SAM GOORIS

Het leven zoals het niet hoort te zijn : het vel en vee van een Kortrijkse muziekquizploeg.

vrijdag, april 04, 2008

Trio-avond in het muziekquizmilieu !!!

Het muziekquizlandschap maakt zich op voor een van de hoogtepunten van het jaar, de Kas & Co Popquiz in Willebroek Meerhof. Vorig jaar merkte ik ginds dat trio's met minder dan één vrouw mij niet zo goed liggen dus laat ik deze met veel Duvel en/of Blonde Leffe gevulde kelk deze keer aan mij voorbijgaan. Uiteraard zal ik in gedachten wel aanwezig zijn, daarom heb ik Sam een honderdtal flauwe grapjes doorgemaild die hij naar hartelust mag nuttigen deze avond. Wat het verkiezen van de quizbabe (vergeet de trofee niet !) betreft reken ik erop dat het triumviraat tot een gezamenlijke consensus zal kunnen komen. Vanzelfsprekend wens ik mijn ploeggenootjes ook nog enorm veel succes. Om het met de woorden van Jos Brink te zeggen : "Toi toi toi, beste sportvrienden !"

En om de erotische sfeer voor de kwis vanavond al wat te laten beginnen, één van de beste videoclips ooit :

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

En wat hebben we nu geleerd ?
1. de groeimarge was echt
2. een erotische videoclip ter voorbereiding helpt
3. de flauwe grapjes van Baaigones zijn onmisbaar, maar dan liefst in doorgemailde versie

12:35  
Anonymous Anoniem said...

Woef !

13:40  

Een reactie posten

<< Home