JAN, PIET, JORIS & SAM GOORIS

Het leven zoals het niet hoort te zijn : het vel en vee van een Kortrijkse muziekquizploeg.

donderdag, juli 19, 2007

Komkommertijd

Een man zegt tegen zijn vrouw : "Trek je jas aan, het is tijd om op café te gaan". Waarop zijn vrouw zegt : "huh ? Je neemt me anders nooit ergens mee naar toe !" Het antwoord van de man : "Ik ben ook niet van plan je mee te nemen, ik ga en ik zet de verwarming af voor ik vertrek"

Het heeft een lange nek en doet het soms wel en soms niet : een giraf-en-toe

Een slak wandelt een café binnen. De barman kijkt de slak furieus aan en wijst woedend naar het bord : "GEEN SLAKKEN IN DIT ETABLISSEMENT" en gooit het arme beestje ongemeen hard op straat.
Twee jaar later komt de slak weer hetzelfde café binnen en vraagt : "Waarom deed je dat nou ?"