JAN, PIET, JORIS & SAM GOORIS

Het leven zoals het niet hoort te zijn : het vel en vee van een Kortrijkse muziekquizploeg.

maandag, mei 30, 2005

Rock Monsieur Kruishoutem, 27/05/05 - 4e plaats

Roll rocking Guido strikes back.
In de niet te onderschatten drumronde scoorde onze pater familias 16/20, wat zo ongeveer het 16-voud zou geweest zijn van mijn puntenaantal, moest ik daar alleen gezeten hebben.
En dan nog geven mijn 2 andere companen hem niet voldoende krediet als hij voor zijn neus weg zegt 'Als jullie hier Alice Cooper invullen, zijn jullie gereden'.
Een niet mis-te-verstane waarschuwing, die mijn 2 companen echter aan hun laarsjes lapten (ik onthield mij wijselijk), wat bij mij het vermoeden doet ontstaan dat zij zich graag laten rijden ???
Soit, meer duidelijkheid daarover binnen enkele weken in de 'Blue Oyster muziekkwis', waar SG ons voor heeft ingeschreven.
Geen extreme missers deze week (behalve ikzelf misschien: Spooks ipv Freaks - en ook wel Kaka en Tsjevstenko in de CL-finale), wel een SG die op een bepaald moment even overkookte toen een overijverige ophaler zijn taak net iets té serieus nam.
Tof item wel: de vraag- en antwoordronde (genre vraag: 'Waarom ik (en niet een ander)?', antwoord: 'Hele grote bloemkolen', ik zeg maar wat)
Slotbalans: vrij goede kwis, wel voor 70% ons ding niet, een geluk dat roll rocking Guido mee was, maar toch een verdiende 4de plaats voor een aantal 'top'ploegen.


JPJ&SG tijdens Rock Monsieur-quiz

11 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Bruce Dickinson released a single with Rowan Atkinson in the UK. It was a cover of Alice Cooper's "(I Want to Be) Elected," and the artist was credited as "Mr. Bean and the Smear Campaign," which was the band of musicians Dickinson had assembled.

Close but no cigar!

20:56  
Blogger Tony said...

Bwa, 70% ons ding niet, een beetje veel hé, we hebben wel veel punten laten liggen op de "Peter-vragen" hé ... genre Blof-CountingCrows.
Inderdaad weinig alternatief en dance : dat zijn onze sterke punten anders hé.
Sommige rondes hadden we minder dan de Boeboeks (sterk in het commerciëlere werk) ik bedoel maar)
Hadden we geluisterd naar Guido voor Bruce Dickinson en Roll over Beethoven en één van de twee rode draden één ronde minder lang geaarzeld, dan waren we al derde, wat mijns inziens onze gerechtvaardigde plaats was ...

09:35  
Blogger Piet said...

ja lap, het kleine beetje street credibility dat ik nog had wordt hier genadeloos de grond in geboord door BlØf en Counting Crows als 'Peter-vragen' te catalogeren ... BlØf op juiste wijze schrijven zal daar hoogstwaarschijnlijk niet meteen verandering in brengen

09:49  
Blogger Piet said...

Dat Joris Freaks niet herkent is wel nogal Spooky, ik veronderstel dat Pamperman en Stinky Mark niet op het kwisgebeuren aanwezig waren ?

16:27  
Anonymous Anoniem said...

Graag dringend meer info over de Blue Oyster muziekquiz. Zijn jullie reeds ingeschreven ? Ook msiroop moet zeker van de partij zijn, alleen hij en niemand anders kent het volledige repertoire van George Freedom. Moesten jullie nog een indiaan nodig hebben, laat gerust iets weten. Btw, mijn vriend is brandweerman.

10:10  
Anonymous Anoniem said...

Joris en Senor kijken toch wel vrij verbaasd naar Rocking Guido, was dit tijdens de drumsolo-ronde?

10:51  
Anonymous Anoniem said...

Het was wel in Gent, hé, komieken !

19:48  
Anonymous Anoniem said...

Yeah dude, I do remember that gig very vividly. Was it due to my drinking problem at the time I still don't know, but when I looked into the audience I saw strange things, like a big mammal, an elephant or a whale or something. Man that was freaking unreal. From that night on, I decided not to cut my hair anymore !

20:08  
Blogger Lysdexie said...

Vaneigens was't is Gent, vandaar de verbaasde blikken ? Wie was daar nu niet bij ?

17:51  
Anonymous Anoniem said...

I still remember our gig in Dranouter. Some dude was lying there, throwing up all over the place. I think it was 2001, but I'm not sure. In the end, his friends had to cary him ...

21:06  
Anonymous Anoniem said...

I don't carre too much

22:14  

Een reactie posten

<< Home