JAN, PIET, JORIS & SAM GOORIS

Het leven zoals het niet hoort te zijn : het vel en vee van een Kortrijkse muziekquizploeg.

zaterdag, maart 21, 2009

JPJ&SG gaan spirituele toer op


Beste ploeggenoten en andere sympathisanten: bij deze wil ik jullie van harte bedanken voor het onverwachte en laattijdige, doch bijzonder geslaagde cadeau dat ik een tweetal weken nog mocht ontvangen. Een bijbelstudie aan huis, door Samuel en Wivine, dat ik dat nog mocht meemaken ...
Om mijn dank aan jullie te betuigen, ben ik zo vrij geweest jullie adressen ook aan hen door te geven, want dit is écht iets dat je niet mag missen, volgens mij. Daarenboven kan U één dezer een bestellingetje verwachten uit de Pabo gids - wat precies is nog een verrassing uiteraard, maar gezien ik jullie sexuele voorkeurtjes ken, zal het zéker welgekomen zijn. Mocht het alsnog tegenvallen, kan je het altijd meegeven aan de mensen van de kringloopwinkel, die eersdaags aan jullie deur kunnen staan: ik heb wel gevraagd dat ze jullie bijtijds verwittigen.
Zonder dank.
Uw toegenegen,
Marc Siroop

2 Comments:

Anonymous Sam en Wivine said...

zijn we nu al gekomen eigenlijk?

11:24  
Anonymous Sam said...

Wivine kan mij krijgen

13:22  

Een reactie posten

<< Home