JAN, PIET, JORIS & SAM GOORIS

Het leven zoals het niet hoort te zijn : het vel en vee van een Kortrijkse muziekquizploeg.

zaterdag, april 30, 2005

Jeugdhuis 't Stadtquiz - 29/04/05 : 2de plaats

Te rap gejuicht ... 2de op negen punten van Guess Who, die wel in een zeer sterke opstelling quizten (oa leden van Clément & de Popkenners).
We haalden heel veel punten, maar zij wisten gisteren meer. Period.

Bon, de quiz zelf : wat mij betreft een regelrechte topper. Originele inkadering, (flauwe) plezante
presentatie, mooie prijzen, goedkope drank en interessante vragen.
Vrij pittig af en toe voor een jeugdhuisquiz.

Gloednieuwe rubriek : blunder van de quiz :
- drie nominees :
1. Roob voor het verwarren van Q-Tip met T-Quest (kende het zelf niet eigenlijk ...)
2. Peter : invullen van INXS ipv Crowded House in de theorieronde waar stond : Nieuw-Zeeland, zelfmoord drummer dit jaar enz ...
3. Roob, Goote en ik : voor het niet nalezen van het theorieblad van pt. 2

Vwala

2 Comments:

Blogger Sr Jota said...

Blunder van de quiz : aangezien Roob als enige 2 nominaties in de wacht sleept, is een poll overbodig. Proficiat !

14:11  
Blogger MC Roob said...

objection your honor!
aangezien mijn mening omtrent theorie toch nooit gehoord wordt (audioslave?), voel ik mij levenslang vrijgesteld van het nalezen van theoriebladen

19:29  

Een reactie posten

<< Home